بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
سلام با توجه به گسترش روز افزون و افزایش چشم گیر گوشی ها و تبلت ها و نیاز به نرم افزارهای سیستم عامل اندروید به جهت دسترسی راحت تر به جدیدترین نرم افزار ها و بازیها این وبلاگ ایجاد شده است و در آن سعی خواهد شد آخرین و بروزترین نرم افزارها و بازیهای اندروید برای دانلود قرار گیرد. بدیهی است نظرات سازنده شما ما را در این کار یاری می رساند. Hi This Blog Is Place To Find And Download Any Android App For Your Smartphone. You Can Download Any Apk Files From This blog.
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
پيوندهای روزانه
Daily Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    نظر سنجی
    Poll
    آیا مطالب سایت برای شما مفید است؟
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 108
    تعداد کل نظرات : 24
    اختصاصی پرفروش ترین محصولات فروشگاه مسبی

    برای توضیحات بیشتر روی عنوان هر محصول کلیک کنید
     

    نویس


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 30 آذر 1395 - 4:44 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 641 ادامه مطلب
    اختصاصی دانلود مسنجر گوگل الو اندروید Google Allo v3.0.006_RC08

    گوگل الو یک مسنجر بسیار زیبا ، سبک ، حرفه ای و امن از کمپانی بزرگ گوگل می باشد. این مسنجر حرفه ای برای ارسال پیام های متنی و تصاویر به دوستان و آشنایان با امکان استفاده از دستیار هوشمند گوگل و ارسال پاسخ های هوشمندانه و غیره است.

     

     

    گوگل با تولید مسنجر الوی خود تصمیم جدی برای رقابت با مسنجر های قدرتمند جهانی گرفته است ، در این مسنجر سرعت و سادگی را در اولویت قرار داده است . رنامه‌ی پیام‌رسان جدید الو به گونه ای طراحی شده است که از تمامی امکاناتی که گوگل در طول سالیان اخیر به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند فراهم کرده بهره مند شود. در محیط کاربری این برنامه دستیار گوگل در خدمت شما قرار گرفته و شما به راحتی به کمک این دستیار می توانید اطلاعات جدید و تازه را دریافت کرده و دیگر کار های خودتان را بدون ترک مکالمات خود انجام دهید.

     

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : گوگل الو, دانلودگوگل الو, دانلود گوگل الو, مسنجرگوگل الو, مسنجر گوگل الو, دانلودمسنجرگوگل الو, دانلود مسنجرگوگل الو, دانلودمسنجر گوگل الو, دانلود مسنجر گوگل الو, ,
    يکشنبه 14 آذر 1395 - 5:36 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 698 ادامه مطلب
    اختصاصی نرم افزارهای میشا کوشا دوره ابتدایی
    چهارشنبه 10 آذر 1395 - 7:14 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 811 ادامه مطلب
    اختصاصی دانلود Clash of Clans 8.551.25 – بازی جنگ قبیله ها اندروید !

    Clash of Clans v8.551.25 – آپـدیـت جدید بازی محبوب “کـلـش آف کـلـنـز” مخصوص آندروید!
    جدیدترین و آخرین نسخه موجود در گوگل پلی برای شما !

     

    دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

     

    Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

    در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : کلش, بازی کلش, کلش آف کلنز, بازی کلش آف کلنز, دانلودکلش, دانلود کلش, دانلودبازی کلش, دانلود بازی کلش, دانلود کلش آف کلنز, دانلودبازی کلش آف کلنز, آخرین نسخه کلش, دانلود آخرین نسخه کلش, جدیدترین کلش, آپدیت کلش, آپدیت کلش آف کلنز, کلش ورژن8,551,25,
    دوشنبه 8 آذر 1395 - 10:23 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 722 ادامه مطلب
    اختصاصی دانلود Telegram 3.14.0 – مسنجر تلگرام اندروید + ویندوز

    Telegram v3.14.0 Final – جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام مخصوص آندروید همراه نسخه ویندوز


    آپدیت  جدید 3 آذر ماه 1395 همزمان با انتشار

     

     

    Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم! در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا بی نهایت نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا 1+ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب

     


    برچسب‌ها : تلگرام3,14,0 ,تلگرام, نصب تلگرام, تلگرام اندروید, فعال کردن تلگرام, اندرویدتلگرام,اندروید تلگرام, اکتیوکردن تلگرام, 3,14,0 تلگرام, نصب تلگرام 3,14,0, تلگرام 3,14,0, اپلیکیشن تلگرام,تلگرام ویندوز,
    دوشنبه 8 آذر 1395 - 9:51 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 782 ادامه مطلب
    اختصاصی Mobogram T3.13.1-M9.5.1– آخرین نسخه موبوگرام اندروید

    دانلود Mobogram T3.10.1-M9.5.1 

    آخرین نسخه رایگان نرم افزار موبوگرام اندروید

    آپدیت روز ۶ آذر

    حتما شما با نرم افزار محبوب تلگرام آشنا هستید و احتمالا شما نیز یکی از کاربران این مسنجر فوق العاده اندروید هستید، در مسنجر تلگرام شما با امکانات زیادی نسبت به دیگر مسنجر ها رو به رو هستید اما امروز در سایت اسدروید قصد معرفی نرم افزار Mobogram یا همان موبوگرام را خدمت شم دوستان عزیز داریم، در نرم افزار موبوگرام علاوه بر امکاناتی که در تلگرام دارید امکاناتی دیگر که بسیار کاربردی هستند را در این مسنجر خواهید داشت!

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : موبوگرام,اندرویدموبوگرام اندروید موبوگرام ,موبوگرام اندروید,موبوگرام موبایل,موبایل موبوگرام,موبوگرام نسخه اندروید,نسخه اندرویدموبوگرام , نسخه اندروید تلگرام,
    چهارشنبه 10 آذر 1395 - 6:22 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 826 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages